Jag antar utmaningen...

Jag har blivit utmanad av min gode vän Jenny.
Fysaatan va kul. Här ska jag utlämna mig själv. Here we go!


Utmaningen: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Jag är tidsoptimist. Tror alltid att jag ska hinna klämma in nåt på de där överlopps 10 minutrarna jag har över (då jag har en tid att passa). Vilket istället resulterar i att jag för det första missbedömde tiden, det tog istället 15 minuter, därför kommer jag ofta 5 minuter sen.

2. Jag har såna där "vita klumpar" som kommer från ingenstans ur halsen. De dyker upp då jag är förkyld eller då jag varit ut på supen. Och då jag rökte så hade jag ofta. Men för tillfället borde jag inte lida av dålig andedräkt pga tuggade vita klumpar (de smakar inget, bara stinker faan). Och inte nog med att man råkar få upp en sån där i käften, om jag inte redan råkat tugga sönder den i tron om att det var nån gammal pastabit som kom från mellan tänderna, så ska den ut och klämmas mellan fingrarna -för att sedan luktas på och få kräkreflexer. SJUUUKT, VARFÖR?!

3. Jag brukar klippa mina ögonfransar ibland på sommaren. För de tar i solbrillorna då jag blinkar.

4. Jag tvättar röven omsorgsfullt då jag skitit (hemma asså). Nåt jag lärt av min käre sambo. Även Li har nu blitt beroende av denna arsulsritual. Och den där färgskiftningen på stringen är som bortblåst.

5. Jag petar näsan som om jag skulle provision per kråka. Sen skäller man på ungarna då fingrarna är in vid näsroten.

6. Jag svär lite mer än jag skulle behöva. Men inte åt folk, utan om berättelser, för att krydda dem lite, och när jag slår mig, då jävlar kommer d ramsor.

7. Jag spelar min dotters New Super Mario Bros på Nintendo DS innan jag går och lägger mig.

8. Jag tycker att det är jobbigt att duscha. Tar alltid ett bad istället, är ju så förbenat kallt att duscha (har inget duschdraperi). Så ibland kan det bli att gå och lägga sig nytränad, intorkad och oduschad. D e fräscht d.

Jag utmanar:
Lena - min gulliga arbetskompis
Sandra - min älskade kusin och vän
LenaL - min gravida pusselvän 
Andréa - en av mina bloggläsare, och jag följer slaviskt hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Camilla

Garv! fy för den lede vad skönt att jag inte bloggar mer för jag vet att jag hade hamnat där =)

3 av punkterna kan jag skriva under på...säger ej vilka =)

2009-02-02 @ 21:40:22
Postat av: Tessa

Camilla nr. 8 är jag hundra på...haha

2009-02-02 @ 21:43:26
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Men härriguuuud! Ha, ha ha! men jag är ju faktiskt inte förvånad över något egentligen.. =o)



Sådär utlämnande vet jag inte om jag klarar av att vara i min blogg.... Jag e liksom liiiite mer privat av mig..... Ha ha. Men jag har ju så jäkla mycket ovanor jag, så de blir inge svårt för mig ändå. Fixar d imorgon!

2009-02-02 @ 22:09:46
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Kim

lär ju åka på nåt nu, men tacka faan för att du int utmanade mej =) fast vi har ju lite likheter va d verkar.

2009-02-02 @ 22:36:26
URL: http://-
Postat av: mia

domdar vita klumparna hade jag forr men inga vet jag var dom kom ifran o varfor dom forsvann.lukta saaaatan aif.

2009-02-02 @ 23:08:27
Postat av: LenaL

Haha, nummer 4 tyckte jag var bra. Tvätta krysset efter varje gång du skitit. I die!



2009-02-03 @ 13:47:43
Postat av: Mita

Asså HJÄLP mig, du är för skön!!!! OCH slut i rutan!!!! HA HA HA HA

2009-02-03 @ 19:05:24
URL: http://mita.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Mia, då när du rökte va? Då hade jag å. Asså dra mig baklänges upp som ner iallafall va de lukta kadaver. TUR att dom är så gott som borta.



Haha, jaja alla känsliga och mindre känsliga personer, jag skulle kunna lägga dit många punkter till. Men måst ju bespara er lite =)

2009-02-03 @ 20:09:44
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Yes rätt nr 8 kan kännas som en kraftansträngning, kan hända att jag tar det imorgon... =)ibland alltså ej alltid dock =)

2009-02-04 @ 09:40:40
Postat av: Lilla jag

De där vita klumparna är tonsillit och försvinner om du opererar bort tonsillerna (ifall du även har ont av dem). Jag hade sådana fastän jag aldrig rökt.

2009-02-10 @ 09:49:20
Postat av: Anonym

De där vita klumparna är tonsillit och försvinner om du opererar bort tonsillerna (ifall du även har ont av dem). Jag hade sådana fastän jag aldrig rökt.

2009-02-10 @ 09:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0