Skogsmulle med moffa

Helgen som gick så var Li med moffa till skogen. Denna gång byggdes en riskoja. Hon fick själv vara med och använda yxan (gissa om hon var stolt då hon berätta d).


-Jag ska berätta till dom på dagis, dom kommer nog int o tro sina öron.
-Ingen annan på dagis har gjort med en riktig yxa tror jag
.


Provsova i kojan med lilla Nela förstås.

En annan sak som pappa berättade. De hade promenerat i snön och mött på älgspår. Pappa sa att här har det gått en älg, och här har det gått en älgko med sin kalv, 3 stycken älgar. Li funderade en stund och svarade "De blir 12 älgspår de!" Kanske blivande mattegeni? Jag testade henne igen och frågade hur många spår det blir i snön om det gått 2 hundar där, det tog inte många sekunder innan hon svarade -ÅTTA!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Va myyysigt matte geniet har det m hälften av Lindes blod i ådrorna =)

2009-02-06 @ 09:08:12
Postat av: sandra

var ha hon fått IQ´t ifrån?? ( sorry camilla ) Det måste vara från pappas sida..hehe..

2009-02-06 @ 11:38:51
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Sandra HUR menar du nu? Hoppas du mena från MIN pappas sida (så att du talar till din fördel asså =)

2009-02-06 @ 19:52:07
Postat av: Camilla

självklart var det ju från Lis pappas sida ! fattar man ju direkt =)=)

Tack Sandra! =)

2009-02-07 @ 18:47:29
Postat av: Tessa

Hahaha, Camillaaaaa!

2009-02-11 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0