Me & I party

Jobbade 10-17 idag, soft. Inte mkt folk, fick en massa gjort. Gasade via mamma o pappa och hämtade Jeffs ena vovvo, som blev där igår (tur att han har två!). Hem och fick i mig lite mat och vidare med båda kidsen till Ulle C på Me&I party.

De där färggranna härliga kläderna är som chokladmousse i mina ögon, vill känna och ha! Och därefter beställde jag oxå, den och det och lite strumpor...fick just mail på beställningen 251 EUR. Siddu barra. Tur att det är bra andrahandsvärde på de där kläderna, man kan nästan räkna med halva priset tillbaka på vissa av plaggen om man säljer dem. På ett plagg fick jag samma som jag betalade för det. Så med gott samvete får mina barn strosa omkring i limegröna frottébyxor och tillhörande toppar i sommar! Mmyys.

Anmälde mig oxå till att ha ett party själv efter att kollektionen har utökats.
Onsdagen 8 April, blir väl typ kl. 18.00. KOM IHÅG! Jag påminner igen, ingen fara.  =)


Kommentarer
Postat av: Andreá

Den här gången vill jag också komma, di där kläderna är verkligen fina.



Jag kollar alltid på ert hus när jag far till mamma och pappa. Varje gång tänker/säger jag typ: Herregud va stort och fint de där huset blir.. Och lite avis blir man förstås... men inte på att det står mitt i stan, äkta lantis som man e´ =o). Spännande att se hur det går framåt. När beräknades de att bli klart, har ni nån aning?

2009-02-01 @ 22:35:00
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Vi satsar för tillfället på september.



Ang. att det är mitt i stan så är jag ju förortstjej och var inte lixom tipp topp på förslaget att bygga där. Men nu är det som bortblåst när man blivit inbiten stadsbrutta, man behöver ju inte ens bil!!! =) Jo det blir jättefint och jättestort.

2009-02-01 @ 23:08:54
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: LenaL

I april är jag hemma och är vid det laget ganska sprickfärdig. Jag kommer gärna på lite party. Påminn mig bara!

2009-02-02 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0