Jag har gröt i skallen

Nu känner jag att jag lever i en bubbla. Jag får ingeting gjort av det jag borde, utan lever bara för stunden och gör en massa kul, och att-göra-listan bara växer. Glömsk någe nittons är jag oxå, värre än vanligt. Nu är kusin tysk-Sandra på ön och då lär man inte heller få så mycket mer gjort heller. Det ska träffas o mysas, och drickas goda koppar kaffe. Riktigt stora problem har jag  =)  Men i veckan är det ju sportlov och jag ska jobba:

Onsdag 18.2 12-20
Fredag 20.2 10.30-15.00 (yes flickor, jag fick ledigt!)
Måndag 23.2 12-20

På fredag (20:e) så ska vi några tjejer till Mariebads SPA, och middag som slår följe. Mmmm. Imorgon ska vi på kalas till Chillie, som fyller 1 år. Även Chillies kusin (mina barns småkusin) Lochlainn fyller år imorgon, hela 5 bast. Snart röker o super dom väl. Hoho va fort d går.

Nu ska jag ta mig ett bad, o krypa in under täcket med öronpropparna riktigt tajt mot truminnorna för en hel natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju precis så det ska vara, bara komma ihåg det roliga.

Skall du firas på Mariebad alltså =)40- ?

Sent grattis till din o Chrilles 6års dag med!!!

+ att ni ska få ha Fia hos er några dagar =)

2009-02-15 @ 13:34:20
Postat av: Andréa

Skönt med spa! jag har bestämt att nästa gång vi har tjejkväll, då skall vi också på spa med efterföljande middag!



Kul att du har Sandra här, de e väl inte ofta ni får träfas nuförtiden,så du kan väl lämna din attgöralista ett tag till kanske...



2009-02-15 @ 13:37:36
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jo listan får vänta...har ju orsak så =) Absolut Andréa, SPAkväll är helt underbart.



Ja där har du en point Camilla, att man kan ju säga att jag firar min födelsedag på samma gång. Härrigu att du ska måsta påminna en om d oxå, hade glömt bort att jag fyller. Och joo Fia lilla ska få komma till oss! Vilken dag?

2009-02-15 @ 19:08:26
Postat av: Camilla

Torsdag någon gång, vi far m färjan 23 typ.

2009-02-16 @ 07:54:43
Postat av: sandra

börjar cgillie röka, så vrider jag nackan av ná!!!

2009-02-17 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0