Vad är detta?

Denna kom hem idag, platt som en pannkaka. "Medarna" är böjbara. Men vad är det? Fundera lite.... Svar kommer längre ner på sidan.
Ulle eller nån annan som har sett en live får inte svara  ;)




I
I
I
V




I
I
I
V




I
I
I
V



Har du kommit på nåt smart svar nudå?



I
I
I
V



I
I
I
V




I
I
I
V




I
I
I
V




I
I
I
V




I
I
I
V






Jammen en FRUKTKORG!!!

Så himla fin. Helnöjd är jag. Har glömt att fråga Chrille vad han (som är emot allt man köper) tycker  =) Vi hade ju ingen fruktkorg alls från tidigare.


Kommentarer
Postat av: Eva F

Jag var ju med vid beställningen så jag får inte svara.

Jag skrev in mina två svarta grytunderlägg på din beställning, har du hört någonting om dem?

2009-12-03 @ 17:11:22
Postat av: mia

d racker att man har 2 hjarnceller sa kan man ju se att d e en fruktkorg.Ni andra e ju purjon.

2009-12-03 @ 19:07:56
Postat av: Tessa

Haha Mia, purjoLÖK. Asså nä Eva, det där ha ja glömt. Hör med Ulle. Har fått mina grejer nu. Hmm, jag har ju betalat på förskott. D här måste vi gräva i.

2009-12-03 @ 22:24:22
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Eva F

Behövde inte gräva, Ulle messade snäll att de låg hemma hos henne för avhämtning

2009-12-06 @ 12:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0