Trött och osocial

Här jobbar man arslet av sig, vilket är kul. Vad som inte är kul e att man tar jobbet med sig hem, jag gör julklappar och är i lagret och letar varor nätterna igenom. Jag KAN INTE SOVA! Nu har jag sovit hackat 7-8 timmar totalt de två senaste nätterna. I förrgår natt somnade jag först vid halv fem på natten, hade då legat o snurrat i flera timmar. Inatt somnade jag rätt bra, nåt efter midnatt, men sen vaknade jag vid tre, o då va d kört, för då var det dax att hämta lego o slå in paket igen. Jag är så trött. Orkar inte träffa nån, vill bara stupa i säng då jag kommer hem, idag lyfte jag mig själv in i bilen och satte på autopiloten till träningen. Vilket jag inte ångrade när man väl var igång, skitkul såklart.

Nu har det skitit sig med vår spegelpanel som vi ska ha hit upp på väggen på övrevåningen, det tog musten ur Chrille, fy fan va han HATAR d här huset nu. Så det blir nog panelfritt några månader till nu.

Nej fan, bitterfittan här, jag går o lägger mig. Ny dag imorn. Natti.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Känner igen känslan med att ta jobbet med i sömnen, fast jag då checkar in o planerar grupper.. =)ej nu dock =)

Vi vet ju varför du är lite asocial mot oss just nu o tar det inte personligt utan tänker vi ses snart något. kramis

2009-12-09 @ 09:29:24
Postat av: Camilla

Fast jag hörde igår av Chrille att ni var på gång o få börja diska i köket, positivt efter typ 2 månader =)

2009-12-09 @ 09:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0