Nu har jag landat

Jobbade 10-17 idag och det var faktiskt några som letade sig från snöyran in i Zeipelshuset. Nu kommer jag att vara ledig 6 dar, 6 välbehövliga dagar. Jag hoppas verkligen jag får upp inspirationen till lite hemmasysslor som ligger på is.

Var på middag till mamma o pappa efter jobbet och kom inte hem förrän kl. tio. Barnen har tagit jullovstider och det ska bli LIIITE skönt att få sova länge imorn. De sover till halv tio/tio nu, och det kommer dom nog att få göra tills vi åker till Thailand. Ja Li måste väl i någolunda tid till dagis då hon börjar den 11:e, för att gå 4 dagar innan vi åker. Mindre skönt va d ju att dom va hyperaktiva sent här idag, båda två hade svårt att hitta sömnen, och det smög sig snart fram att de nog sovit lite för länge idag på dan oxå, t.o.m Li, grr, sånt gillar jag inte då kvällstrassel hör till min hatlista.

Iallafall, så dammsög jag nedrevåningen då vi kom hem, städade upp grovköket som hade invaderats av lite för många julklappar och tvättade upp 2 nya lakanset som tomten kom med. När det var finito så satte jag mig vid datan för att spana in Desperate Housewifes avsnittet S06E10, voi perkele om det inga va irriterande att man inte hade avsnitt 11. Det kommer ut först efter den 3:e, längtar ju ihjäl förstås.

Nu sitter jag här o tittar på min lönelista som jag glömt lämna in (igen). Då blir d väl ingen lön den sista då nej. Måst till Företagsbyrån snabbt på måndag morgon så kaaanske jag hinner med. Typiskt typiskt typiskt. Braindead braindead braindead.

Kanske d blir raggsockor o mjukisar med knän hela dagen imorron, NO PLANS AT ALL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0