Lyckotårar

2 dagar före julafton så böka jag och mina syskon in oss i bilen och körde ut till Skutviken för att plåtas av Lessa. Mamma & pappa skulle få en syskonbild som legat på önskelistan lääänge. Självklart lockade jag håret och var till sminkös innan, de andra två odågorna oxå -or NOT. Det finns ju PHOTOSHOP, så jag slängde i mig en måltid efter jobbet och så kom syster o hämtade mig, jo mascara fick jag på fransarna faktiskt


Det blir en annan bild som vi ska förstora på canvasduk, men den är nästan likadan, förutom att jag och Jessica är jämnhöga på den bilden. Jättefin. Vi är jättenöjda och vill tacka Lessa innerligt för att hon ställde upp på obekväm arbetstid och gjorde detta. Så snällt!


Kommentarer
Postat av: sandra

ååååååh, ni liknar mig...

2009-12-28 @ 16:27:09
Postat av: Cindy

Snyggaste gänget :-)

2009-12-28 @ 18:18:21
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bestämde dom sig för den andra bilden till slut?Jag tycker juh att den här e bäst.. fast d e juh päronen som bestämmer :)Va d inga den andra som Robban va bredare i ansiktet på?

2009-12-28 @ 21:18:09
Postat av: Tessa

Jaha, Jessica ja jag vet inte. Vilket som, de är jättefina båda två.

2009-12-28 @ 23:35:57
Postat av: Camilla

Nice! vackra barn =)

2009-12-29 @ 14:45:21
Postat av: Trollmamman Lowa

Jätte fint kort, ni blir ju alltid så bra på bild och Lessa verkar ha ett öga för fotografering.



2009-12-29 @ 23:04:16
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0