Lis rum

Har ju pulat på lite i Lis rum mellan verserna. Det går jättelångsamt, men bättre sent än aldrig. Och orkar inte stressa upp mej över såna bagateller. Vet inte om jag berättat om prinsesskroneschablonerna i silver som jag gjorde på hennes vägg. Har iallafall inte tagit kort på dem. Men hon fick en vägglampa av tomten och jag monterade upp den idag. Har hundra liter guld- och silverfärg kvar som jag måste få nåt gjort av. Nu är inspirationen ganska hög, ska se om jag har tid och ork i veckan. Hoppas  =) Har 2 gardinstänger kvar att montera fast i hennes rum. Varför prioriteras hennes rum först? Själv bor man som nån annan bohem här utan gardiner i ett sovrum med 4 fönster, thank god att det där vinter o mörkt. Ska och titta på kassettrull- och lamellgardiner imorgon.


Den har jättefint sken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0