Ett försenat GOD JUL!

Har inte ens hunnit önska alla läsare en God Jul, men nu får d bli god forsättning och ett riktigt Gott Nytt År. Vi har inte hunnit med nåt julkort i år så det var väl därför d vart bortglömt.

På nyår ska vi på middag till Lina & Johan. Just nu känner jag att krappis inte ligger överst på listan. Men igår var jag i mycket bra skick, TROTS att jag var ut på julafton + att jag var på efterfest till Föjje, och dessutom drack jag 2 öl och kom hem halv sju. Och ändå inga spyor, bara ont i huvet. Men familjen skötte om mig och gav mig Burana och kylmask så var jag på fötter igen. Jag höll mig till endast öl hela kvällen, drack 1 grogg (eller va d två?) det är nog d, har märkt det förut, ölfyllor ger bästa, lättaste krappisen. Intressant god jul hälsning d här blev då.

Nu ska jag kast mig under täcket. Jag har fått ny mobiltelefon och den verkar ha superbra kamera i sig, så  d kanske blir bilder lite oftare?  =)  Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0