Våra 60x60 plattor

Här går d undan. Ådi o Kempa lägger golv av bara farten. Skitsnyggt.




Var och planerade lite kök idag och lite småjusteringar ska göras. Så beställer vi det nästa vecka och hoppas på snabb leverans, trots en massa specialbeställningar. Var oxå till EM och kikade o provsatte soffan som jag drömmer om. Den heter DIALOG och är byggbar. Ska gå in i deras ritprogram o skissa upp hur jag tänkt mej så ska ni få se. Skiitfin o stor.

O via Kantarellen då jag ändå var barnfri i svängarna. Li är hos Cassandra o badar i deras utepool o Jeff leasade jag ut till kusin Ellen, men han kom tillbaka nu efter 3 timmar. Han fick bussigt tajt navelsträng då jag lämnade honom där, första gången typ. D kommer väl nu, separationsångesten han riktigt aldrig haft. Jag måst ut, de ska spränga här utanför nu.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Najs najs...

2009-08-05 @ 10:35:19
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0