Nyktert får man mycket gjort

Nu har jag 2 lådor klara för Bettans
1 låda med nystrykta och märkta kläder. Och 1 låda med en salig blandning av grejer, som plötsligt dök upp såhär i flyttrensningen  =)  sånt får man gjort när man int e ute o super. Även om ett glas rött eller två alt. en par jätte kalla öl skulle gjort slaveriet mkt roligare, så valde jag att va vit. Annars lär jag bli kallad alkis ytterligare en vecka här av nykteristen själv. Chrille (som för övrigt är känd för att inte spotta i glaset) har inte druckit sedan oktober. Det är nog nästans så jag önskar han söp sig sten o pissa i nattduksborslådan för att sedan bädda ner sig i badkaret.

Tråkmåns!

Nu e d natti, har suttit o gnidit mig i ögonen minst en timme nu. Dillen 10-17 imorron. Häj!


Kommentarer
Postat av: åsa

int druckit sen oktober? hur kan de komma sej? sånna pauser brukar man (kvinnor) endast ha om man e gravid... :)

2009-08-30 @ 07:32:01
Postat av: Eva F

Själv satt jag och åt kräftor med tillhörande dycker tillsammans med din faster

2009-08-30 @ 08:42:52
Postat av: VV

när kommer du få bord på bettans?

2009-08-30 @ 11:31:22
Postat av: Tessa

Ja man kan ju fråga sig vad han blitt befruktad av =)



Ja o äta kräftor me faster måst va skoj, d ha ja aldri gjort, men sku gärna göra!



Jag kommer förhoppningsvis få bord i veckan. Är du intresserad av kläder? Vilken storlek. Kommer möjligen att lägga upp dem turvis, har så himla mycket av allt. Ids inte blanda allt på en gång.

2009-08-30 @ 17:22:35
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: vv

jag är intresserad 116-122/tjej, o kill 92... det värsta är väl att jeff kanske använder den storleken än?

2009-08-30 @ 21:25:48
Postat av: Tessa

Du ligger lite före mej i storlekar då =) jag lägger ut 110/116 tjej, och 80-86 kill...

2009-08-30 @ 21:43:26
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0