Lip lip lip

Nog fan har man de bra
Fick tips om en blogg. Mamman skriver bl.a om sin dotter som har en hjärntumör på synnerven, de fick reda på detta för mindre än en månad sedan, efter en par veckors undersökning då dottern fick plötslig värk som ej försvann. Nu måste dottern, som är 6 år, äta cellgifter i 1½ år. Usch, jag lider så med denna familj.

Man har ju sett dem på stan nån gång och nu när man följer kampen deras om cancer så skulle man ju bara vilja krama om dom ifall man möter dem.

Själv irriterar man sig på disträ karl, stressat husbygge, för lite egentid. Så jävla bortskämd!

Här kan man följa Lovas kamp:

Jag håller tummarna för Lova och hennes familj!

Nu måst jag gå o krama en sovande Li. Gossarna sover på Cikada, så man förhoppningsvis ska få en ostörd sömn. Men faktum är att jag önskar de vore här istället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för titten. Jo livet är skörare än man kanske tror ibland, så man skall ta vara på det man har och strunta i att klaga på utspilld mjölk och gnälliga barn :-)Fast nog gnäller jag lite ännu ibland ^^ ;-)

Men vi hoppas som sagt på att det går bra, det här med, mer kan man ju tyvärr inte göra, än att hoppas och lita på läkarna.

2009-08-26 @ 22:41:29
Postat av: sandra

Blåsta karlar???? det känner jag inte till!!..grrrrrr....

2009-08-27 @ 09:37:42
Postat av: Lowa

Man skall nog tänka sig för minsann!

2009-08-27 @ 17:11:57
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0