Jobb är bra för barn-trötta mammor

Ett 12-20.15 pass drog jag idag på Dillen. Riktigt roligt. Har varit otroligt trött idag, men leksakerna har hållit mig vaken, så även kaffet och givetvis kunderna. Men mellan 19-20 vart det znarkvarning. Mådde illa, kvavt var det inne o inga kunder. Iskallt vatten o maraton mellan butiken och lagret bara så höll man sig igång  =) inte van juh! Köttfärspizza på Koti Pizza vart det till middag, tror det är andra eller tredje gången jag äter där, ibland smakar det med pizza, speciellt då man är på fötter 8 timmar utan att sätta sig mer än att äta på 15 minuter. Och så vart det just en påse chips och smältost med vitlök som dipp då jag kom hem.

Asså hur kan ens barn ändra i både sätt och utseende då man varit borta från dem ett arbetspass. Man blir lixom att dyyka in o krama om dom innan man fått av sig skorna, hur mycket energi över till dom som helst, trots att man helst skulle störtdyka i säng för att fötterna har domnat av allt spring. Li fick vara uppe lite längre och har ätit chips och ostbågar med mig. Hon diggar även receptet på den vitlöksdipp jag äter, som jag även åt som barn. Bra de, att d går vidare.


Vem vill inte nypa i de här kinderna??


Eller ha kramtävling med denna söta tjej?

På söndag är det 10-17 jobb igen. Och det kommer fortskrida med 2-3 dagar per vecka för mig nu. Lagom d, så får pappan i familjen en orsak att umgås ensam med sina underbara barn oxå (hehe). Och alla räknar vi ner till att Jeff kan börja parken den 6 november  =)  det är en fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0