I K E A

Akut IKEA besök.
Ha fixa barnvakt till Li, hon sover hos Cassandra. Jeff får haka, halva sätet  nedfällt så vi får rum med alla 25 skrivbordsskivor o 100 ben. Undras om jag ens får rum med en ny stekspade, då handtaget är av på min favvo. D blir banne mej snart ett besök dit igen ändå. Nu är jag bara med för att försöka assistera Chrille med dessa skrivbord som ska till hotellet. Jeff e ju stark, så han kan ju oxå hjälpa o bära lite.

Nu börjar ögonen svida. Va skönt, fast klockan int ens e halv två.

Kommentarer
Postat av: Lowa

Va fan att jag inte fick nys om de här tidigare! Jag vill ju också fara, men mesen vågar inte dra iväg själv eftersom hon rätt hastigt tollar bort sig. . . dvs noll lokalsinne!



2009-08-07 @ 08:57:11
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Annica

Hej!!

Såg att du skrivit om Thailand lite längre ner.. passligt, hade nämligen tänkt fråga dig om tips på bra saker att ha med och mindre bra saker som man absolut inte ska ta med (som man tror man behöver) när man åker?

Vi är påväg 1månad i Februari till Langkawi och sedan ta oss uppför Thailands öar och hem från Phuket.. och skulle endast vilja åka med 1-2väskor :-)



Men du vet... ngr små fina tips :-D Om du orkar bara!

//Annica



Vet du, finns det speciella taxifirmor som har bilstolar i bilen?

2009-08-07 @ 18:37:11
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Mita

Good luck, IKEA äger!!!!

2009-08-07 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0