HUSET!

Eftersom golvet måste spacklas helt slätt o jämnt pga av våra superstora golvplattor, har det blivit uppstädat och man har full över sikt, gu så intressant! Måste nog maka mig dit en sväng idag och se hur långt de kommit. Det går ju undan och vi har beräknat att flytta in om 2 månader. Om det inte jävlas med nåt nudå förståss!



Vardagsrummet till höger och matsalsplatsen till vänster.

(Kortet är taget från hörnet i köket, se följande bild).


Rakt in i hörnet är platsen jag stod på då jag tog föregående bild. Det är köket. Och till höger blir matplatsen.
(Fotot är taget i hörnet som var längst fram på föregående bild).


Entrén.


Bilden är tagen från entrén. Och det är bakom där Chrille står på bilden som jag skulle vilja ha en boxningssäck  =)


O hit har allt blitt inbökat för tillfället. Grovis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin fint!

2009-08-03 @ 19:35:03
Postat av: Mita

Ååååh, så fint...och rymligt...ni har ju plats för ett helt fotbollslag snart......eller int???? =)

2009-08-03 @ 22:37:14
Postat av: Tessa

Jag kan bädda upp lite bäddar till nå fottislag om de int har nånstans att sova =) jag ringder dej Mita ifall Zlatan dyker upp.

2009-08-03 @ 23:08:01
Postat av: Mita

Thank´s ;)

2009-08-04 @ 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0