Gym PREMIÄR

Japp det är sant. Jag var första gången i självaste gymmet på Avancia idag. Combatsinstruktören var sjuk så jag for me pushar-Ulle o gymmade överkropp istället. Hon e STARK den bruden o envis, och otroligt pushig, vilket jag behöver för att få ett gymbesök med resultat. "Ammeh 5 kilo till på de där klarar du" "det där ser för lätt ut, klicka dit några 1 kilos på de där till". Sådär höll hon på, och tack för d Ulle.

Jag har INGEN självdisciplin gällande gym. Nej därför har jag gått på gruppträningar med instruktör i 5 år, annars skulle jag sluta lyfta när det blir tungt, o då blir man ju int starkare heller! Gymsalen är inte min favvoplats även om det var mycket roligare med en erfaren lyftare. Går nog igen -med Ulle. Såhär starka blev vi:




Vrålhungrig och supertom mage hade jag då träningspasset på 1½ timme var över. Hade inte ätit sedan lunchen vid ett/halv två tiden, så jag var lagom illamående då jag kom hem. Men jag kokade makaroner och kläckte i 2 ägg (efter att jag hällt ut vattnet) och öste på med en massa massa svartpeppar o aromat, riven ost på NAM NAM.


Ser ju ut som nåt man skulle kunna hitta bakom nåt träd, men det är godare än så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

... va duktiga ni är... här får fläsket hänga fritt för latmasken betalar för att slippa... :(

2009-08-26 @ 21:14:24
Postat av: LenaL

Jag kanske också borde bli kompis med Ulle.

2009-08-27 @ 20:18:49
Postat av: Tessa

Haha joo hon e bra

2009-08-28 @ 09:33:35
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0