Duktig mix på denna dag

-Åkte till Västernäs o tog farväl av familjen Helsing-Gallagher som åker hem till N.Irland idag efter en månad på Åland.

-Sen drog vi till skateparken med Camilla o Kim Dannström, även Chrille var med. Himla mycket familjärt i helgen  ;) o ett stopp på Robert´s Coffee då Jeff sov pv. tillbaka. Vi satt så länge o åt så att Chrille vart mätt o däst, till att hinna bli sugen på nåt mer = handla glass.

-Hem via efter bilen och iväg till Fantasia o käka med samma gäng + Kims pappa Guy.

-Jag skjutsade Chrille på jobb o Guy skjutsade Camilla på jobb och barnapatrasket ner i Cikada poolen. Både Guy o jag stod på torra land o barna simmade ikring. Jeff har lärt sig ta sig framåt jättebra genom att sparka så han for från ända till ända många gånger om. Tur att inga puffar halka av, vem skulle varit i med kläderna på först? Jag eller Guy?

-Sen var ungarna så slut så d bar hemåt. Men Li o Jeff, som redan var som russin efter nästan en timme i poolen skulle bada badkar. Fine, då får man ju en lugn stund. Li somnade fort, Jeff låg däremot o snurrade en timme o sparkade i väggen, jätte harmoniskt.


Kommentarer
Postat av: Lowa

skönt att barnen kunde ta sig ett dopp... och att du slapp :) .. själv har man ju sisådär ngn gång varit tvungen att akutdyka efter ngra troll som trott sig varit simkunniga.

2009-08-02 @ 23:51:26
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Tessa

Haha, jag hörde en av dina storys igår...av Dick.

2009-08-03 @ 10:30:23
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0