Ang. soffan

SOFFAN ÄR GODKÄND, JAG ÄR LYCKLIG!
Man får ju plocka ihop soffan lite som man vill. Vi ska inte ha det där fula nackstödet som är med på bilden, och andra fötter ska vi ha. Dessa, fast i ek:

Måst till lägenheten o måtta o mäta lite mer innan den beställs. Det tar 5-6 veckor att få hem. Och vi har sagt att tillträde till den nya ägaren i lägenheten vi bor i nu (den ska alltså säljas), är månadsskiftet sept/okt. Iiiih, d e nära nu! Så nu kommer jag bli lite osocial o sitta o packa om dagarna. Rensa bort skit. Boka Bettans bord. Börja flytta.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kom ihåg att ta ben som är tillräckligt höga så att det går att dammsuga under. Vi glömde den detaljen och det är duktigt irriterande!

2009-08-07 @ 08:04:11
Postat av: Eva F

Å vad kul att ni får flytta så snart! Hmm hur ska jag lyckas lura till mig en titt, vi som inte umgås ;) Planer på Me&I eller nått som jag kan komma på??

2009-08-09 @ 12:36:23
Postat av: Tessa

D blir nog en massa partyn i höst Eva, men du får nog komma ändå =)



Mikaela tack för tipset. Vi har för tillfället jättelåg soffa så det inte går o dammsuga under, d funkar. Jag vet inte hur höga de där benen är, men det ju bra om det är så lågt så man int ser skiten under =)

2009-08-09 @ 23:23:20
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0