Vad är det för dag?

Här far dagarna förbi i kanonfart. Ingen huslig nytta har jag gjort denna påsk, mest rått om min och ungarnas förkylning. Idag har Jeff sin topp, med personligt rekord på 40,1 "imorse" då han steg upp. Imorse innebär klockan 12.30 då han vaknade i vår säng (första gången sen han var ryggliggande spädis) efter att han somnat där 9.30. Han va så slut så slut. Han har haft lite stegring sedan i fredags, men ändå varit på G. Idag har han mestadels sovit. Har fått i han välling, saft och lite joggis. Inget annat vill han ha. Han slår hejvilt med händerna då man serverar nåt framför munnen på honom. Men då jag just tog fram påsen med kanelgifflar, och tryckte upp en bulle under näsan på honom flög tutten 2 meter och han slukade den som om . Doftade säkert underbart och oemotståndligt. Han har fått panadol men fick bara ner febern till 39.5, så jag gav honom en burana oxå, nu sjunger han och sitter o river i bältet i bilstolen, och säger "täädiii", Mumin var inte intressant längre då buranan satt verkan...

30 minuter senare
Asså nu är han verkligen på G. Har inte tempat honom på nytt, men han har full fart på, river i skåpen efter nåt att äta. Bygger torn av vällingtetrorna, kastade ena vovven sin i badkaret då Li badade, nu bökar han med henne i hängmattan. Så möjligvis är väl febern nere på 39,1  =)  Såg i hans mun då han skrek, massa nya tänder som e på kommande, kan vara orsaken till allt liv.

Själv är jag rätt blockerad i knoppen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag som var så säker på varför ni låg i sängen fortfarande vid 12...=)

Men vår gård är kvar att tulta runt på så vi ses helt klart snart.



När jobbar du denna vecka?

2009-04-13 @ 18:12:55
Postat av: Tessa

Jag jobbar söndag, ev. lördag. Ledig nästan hela veckan asså =)

2009-04-13 @ 18:45:53
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, du är också i snorträsket. Man är ju helt slut. Fy fan.

2009-04-14 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0