Sömnproblem

Här kommer ett inlägg från en som int kan sova!

Kom hem från jobbet 20.30. Och trots att jag fått sova hur länge jag vill i 3 nätter (8-13 timmars pass) var jag så slut så jag riktigt stupa in genom dörren. Ett ovanligt tröttsamt arbetspass. Brukar aldrig va trött på jobb, men idag var jag det, och duktigt. Chrille drog iväg o träna direkt. Jag lade Jeff och sova vid nio, hörde hur han småbökade därinne, svårt att finna sömnen. Somnar vanligtvis under minuten Tänkte att han kanske hade sovit länge på dagen och hade en mysstund med Li innan jag lade henne i säng. Klockan var kvart i tio då jag själv var pv i säng, skulle slänga skitiga kläderna i tvättkorgen, som står inne hos Jeff i garderoben. Huuuh, kikar han upp o börjar prata. Gullegrynet hade ännu inte somnat, och inte sagt ett jota. Bara legat och snurrat. 17 pussar fick han och så gick jag och lade mig.

Att han vaknade vid tolv o hade ett tydligt jaghållerpåattfåtänder-il, fick ju mig sömnlös. Så här sitter jag nu.


Kommentarer
Postat av: Mia (Alexanders mamma)

De är så roligt att ha barn ibland, speciellt på nätterna!!:) Här har vi en bättre sovperiod just nu, skönt de. Fast tänder är nog på kommande här oxå.

2009-04-25 @ 07:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0