Snor

Har jobbat 10.30-18.15 idag och jag var lite kokko i nöten. Bra tung i huvet och trög någe nittons. Men dagen gick fort och roligt var det. Nu har jag varit förkyld en vecka. Huvet är fortf. fullt med snor. Ingen feber har jag haft (vad jag vet) utan bara en massa massa SNOR och nysningar. Nysningarna har slutat på senare dar, men snoren orsakar lock i öronen då jag snyter mig, och nu har jag värk i ena örat som drar ner i halsen på samma sida, helt sjukt känns det.

Var just till Select och handlade tröst. Skruvar med vitlöksdipp. Skurvarna ligger för tillfället lite här och där, då Li och Chrille äter och leker i vår säng på samma gång (utan någons tillåtelse), och Jeff går till skålen (som är meningen att ska fram på vardagsrumsbordet) i köket och hämtar en då och då, tappar lite här och där. Kanske borde gå o härja åt dom. Men jag orkar ingaaa. Kanske jag borde ta en egen skål och gömma mig i en vrå med hörselskydd.

Nu ska jag iallafall förbereda Jeff med välling, nog med Raffel för hans del. Sen blir det soooft.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har varit på kurs kl.9-18 gymstick, köper en imorgon =)

2009-04-18 @ 19:30:55
Postat av: Ica

Hej Tessa!

Det var ju inte igår..halkade in på din blogg genom gemensamma bekanta som man säger.

Vilka söta ungar du har!Kul att läsa om din mamma vardag och inse att man inte är ensam i snor-tjat-blöjträsket! Mina tjejer är nu 3,5 och 1,9 så vi har det livat här hemma! Lite seg idag va på sluta-amma-party hos syrran igår, kidsen och min kära man ha varit hos mina föräldrar hela helgen. Egen tid!! Det börjar bli lite tomt nu..

Ha det gott!

2009-04-19 @ 08:59:55
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 09:03:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Andréa

Alltså vet du att jag terrat chips med smältost nu... De va så jääääkla gott! Peter tyckte at idéa va helt skum, men jag tror han gilla det också. De va skiitalängesen jag smaka sånadär skruvar, minns att dom e toppen at dippa då det fastnar så mycket dipp på =o). Toppen för figuren...



Krya på dig nu sejjen!







2009-04-19 @ 13:06:18
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Camilla: Visst kan man ha sån där gymstick på land oxå. Sku va nåt för mamma som sku vilja träna enkelt hemma. Hur var kursen? Lärde du dig nåt nytt?



HEJ ICA!!! Fy faaan, d va inte igår, vad roligt att du läser och vad kul att höra av dig. Ja du har oxå två små troll, haha, asgarv sluta-amma-party, aldrig hört förr. Barn är h(besv)ärliga =)



Andréa, garv, ja det är en hit. Jag äter bara vitlöks smältosten med Pirkkas släta saltade chips. FFunkar bergis till annat å. Och JO raffel får man gott om figurmedicin på, för att inte snacka om hot rod som man sätter runt fingret och doppar hela fingret i dippskålen. Finns en massa härliga sätt att inte bli undernärd. Haha.

2009-04-19 @ 17:25:04
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Ja nu är jag tänd på dessa gymstick som passar för allt o alla =)

2009-04-19 @ 19:08:27
Postat av: Lena

Stackars dej som är förkyld :( Tur för mej att du kunde jobba iaf, så jag fick shoppa! :D Fast, hade jag inte fått det, så skulle ju mitt konto antagligen mått lite bättre just nu ;)

2009-04-19 @ 19:44:26
Postat av: Tessa

Hehe Lena, men det var du nog värd. Men du köpte väl inga skor iallafall?!?!

2009-04-19 @ 22:45:01
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 22:48:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: mia

nu fattar jag ingenting. Har ju varit pa sjukhuset med Gabriel over natten. Vem e cina johansson? ha hon dott eller vad har hant? olycka? let me know

2009-04-19 @ 23:37:48
Postat av: Lena

Nej, jag köpte faktiskt inte ett endaste par skor! :O Förbjöd mej själv att gå in skobutiker, så där har vi anledningen till det ;P

2009-04-19 @ 23:55:35
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Tessa

Mia. Cina dog i cancer, det gick rätt snabbt här på slutet. Cina hade Parks restaurang en gång i tiden ifall det säger dig något. Kan förklara mer sen. Kan ringa dig nån kväll. Kram

2009-04-20 @ 14:23:39
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0