Puh

Nu har jag klarat av denna vecka med fulltidsarbete. Inget jag önskar jag vore i faktiskt. Speciellt inte när Chrille oxå jobbar som en blådåre och håller Cikada öppet med Bed&Breakfast, vi har bytt av varann i dörren i en vecka nu. Nu har jag täckt upp 2 veckors semestrar, och det känns. Det har varit JÄTTEROLIGT, men nu ska jag vara ledig till lördag. Idag jobbade jag 10-17, kom hem halv sex, käkade, sen drog Chrille på jobb och jag tog med mig kidsen till Loikas för att fördriva tid. Hemma skulle Jeff varit pain in the ass. Men där var det rajtantajtan.

Vi har dragit bort ytterligare ½ timme från hans 2 timmars dagssömn, då han börjat vakna 7-7.30 + att han går och lägger sig en (hel) kvart senare än vanligt. Detta ska få honom att sova till åtminstone 8 har jag räknat ut. Jag stiger INTE upp 7.00/7.30 i sommar då Chrille jobbar, jag gör bara inte d. Därför måste dessa kvällar aktiveras med nåt riktigt kul som håller Jeff i schack. Andra dagen idag med 1½ timmes dagssömn och läggning 20.45. Bara det blir sommar så tror jag bestämt att vi skjuter på läggtiden lite till   =) man blir så bunden till till tidig läggning, not my thing. Jag sover dessutom hellre lite längre om mornarna.


Tjena.

Precis såhär känner jag mig just nu. Li, den lilla nattugglan, ligger i sängen och har inte somnat än. Kanske jag stupar innan henne ikväll. För nu kastar jag in handduken folks!

Kommentarer
Postat av: sandra

vill du att jag skall kommentera bilden?

2009-04-05 @ 22:01:10
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tessa jag tycker du ska skaffa en två-tre till.... Angelina fixar det ju lol?!

2009-04-05 @ 23:05:47
Postat av: Tessa

Sandra vad tror du jag förväntar mig för kommentarer ang. bilden? Kommenterar du förresten från din tlfn? Nördigt.



Elin, jo ANGELINA fixar det, men jag sku hamna på Grelle med tvångströja =)

2009-04-06 @ 11:05:51
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Elin

Men hon har säkert typ 100 barnflickor oxå

2009-04-06 @ 23:23:40
Postat av: Tessa

MMm tror du verkligen d =)

2009-04-07 @ 08:02:34
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt att se att du oxå är mänsklig =)för du ser ju alltid sååå pigg o fräsch ut.. fast du hoppat över duschen =)till o med =)

Kramis

2009-04-07 @ 12:06:05
Postat av: Tessa

Haha, tack Camilla. Ja visst är jag mänsklig.

2009-04-07 @ 15:12:22
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0