Livet är ju underbart

Tänk om alla uppskattade livet och vardagen mer innan det är försent. Varför ska man själv eller någon älskad drabbas hårt innan man tänker till ordentligt. Tänker till så ordentligt att tanken stannar för evigt, och inte bara ett halvår. Själv kom jag idag hem irriterad av utmattning och trötthet efter att haft en underbar dag på stan. Men jag tar tillbaka det nu. Vad är det att vara irriterad över att vara lite slut? En vän till oss är sjuk, Chrille är nu till sjukhuset, och det krävs mycket för att han ska ta sig dit. Stämningen och energin flödade inte om honom då han begav sig. Usch, jädrans cancer.

Vi har det så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Åh jag känner likadant, min mosters bästa vän :-(

Mår illa av hur gud har skapat denna värld ibland. Orättvist är bara förnamnet. Ödet är grymt och väldigt ledsamt. Varför varför varför....

Många stora kramar till familjen och vännerna som har det väldigt tugnt just nu.

2009-04-17 @ 17:41:15
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja hur orättvist som helst. Det finns sådana som inte vill leva men måste, tänk om man kunde ge sitt friska liv vidare till nån som behövde det bättre. Varför måste de som behövs bli sjuka?



Finner inga ord till alla berörda, och framför allt familjen. Hoppas de har styrka att kämpa. Många värmande kramar i denna tunga tid.

2009-04-17 @ 18:15:40
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har så tung klump i halsen att hu, det stockar sig, ögonen är fuktiga.. Jag biter i läpparna, kinderna o försöker tänka på något annat här bakom receptionsdisken.

Orättvist, orättvist, orättvist!!!!

Jag vill så gärna hjälpa dem!!!!!...men hur????

2009-04-17 @ 18:27:25
Postat av: Tessa

Ja hur kan man hjälpa?? Jag kan bara inte fatta att nån får drabbas såhär. Dom här ögonen fuktas lite hela tiden.

2009-04-17 @ 19:05:10
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

håller med. Man känner sig så himla maktlös.

Håller med Cindy, varför, varför. varför... :-(

2009-04-18 @ 01:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0