Kvällen

Tog med mig systrarna Linn & Tindra från Lis dagis, Jeff, Li o Bianco och drog till Flaggskeppet för lite kvällslek. Linn är äldst av systrarna och är 7 år, hon är helt galet tuff, inte rädd för nåt, lillsyrran Tindra (som e söt som socker) är 3 och lite försiktigare, men ändå på tuffare sidan. 


Linn svingade sig förbi alla steg på ställningen ovan, och det tog inte många sekunder innan Li hade gett sig attan på att klara det samma. Här hade jag NÄSTAN fångat hela klanen på bild, Tindra han springa ur bild. Långt där bakom ser ni taxen oxå o Jeff i full fart påväg ur bild han å.


Han hade sand i blöjan när vi kom hem.


Här är det kullebytta-rutsch


Dom har ingen babygunga på Flaggis. Tur d, så slipper man stå o ge fart i en halvtimme, såhär orkar han inte sitta så jättelänge.


Här e Tindra


Bianco tyckte oxå det var kul att springa omkring


Tur att det är inhängnat


Tågrutsch






Kommentarer
Postat av: Kim

darn, i want to be a kid again =) haha

2009-04-28 @ 21:38:07
Postat av: Camilla

Just kommentaren skönt att det är inhägnat känner jag så igen =) Perfa ställe!

2009-04-29 @ 11:45:44
Postat av: mia

joo dit ska vi i sommar eller hur? vi bokade resan nu till aland. 28juni-2 augh sa vi ska val hinna traffas,picknicka,supa,ha bakis o tjoba(valfritt) o trana(ha ha yeeeeah right!inte jag for jag e pa semeeeester).looooking forward to it.

2009-04-29 @ 16:25:26
Postat av: Tessa

Givetvis ska vi hänga där med (varsin bärs)ungarna Mia =) kanske Lochlainn o Li e barnvakt till Jeff o Gabriel, haha! Jiiha! Kul att ni bokat, ska skriva in d i min almanacka GENAST.

2009-04-29 @ 17:54:29
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0