*GÄSP*

God damn jag har varit slut idag. Gäspat och dåsat, hjärnan har inte hängt med. 2 pallar med varor som skulle in i datasystemet och sedan hitta förvaringsplats till oxå. Jag var yr o borta i hela huvet, men däremot var Lena i tagen. Hon fixade båda pallarna idag, nästans själv. Jag gjorde inte så många varor. Imponerande. Lunchade med snygg-bruttorna systrarna Sundström, världens gulligaste Erin och Claire. Valde soppa på Bagarstugan, så gott, men vart jag mätt? Så mitt i allt gäspande så skulle man iväg på thaibox, kände inte för det, så kraftlös var jag. Det är inget bra tecken om jag börjar på att dissa thaiboxen. Men jag tvingade mig iväg med inställningen att ta det lugnt, inte bli så svettig, eftersom jag skulle tillbaka till Dillen och jobba lite så Lena fick gå och äta så hon skulle klara kvällen. Jag älskade träningspasset, jag vart svettig och var pigg då jag kom tillbaka till Dillen. Oops.

Jag ångrar inte att jag for på träning. För idag tränade vi det jag verkligen behöver träna, att blocka med benen, har ju lila lår sen lördagen då jag sparrades mot Denise och int blocka typ nånting. Så TUR att jag åkte trots att pulsen låg på 50 och mitt HB på 70. Nu är jag färdig för sängen.

Klockan ringer om 9 timmar. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0