Fredagsmys

Mycket intensiv vecka har det varit då Chrille och jag bytt av varann i dörren för jobb och träning. Då jag kom hem dag lite över fem måsta han slänga sig i säng. Jag åt och vart smått dåsig. Jeff gick på högvarv så jag måsta göra nåt åt situationen. Det enda sättet att få Jeff att sitta stilla är TVn eller mat. För att få äta ifred och inte ha honom ståendes på matbordet så gav jag honom majs "maj" medans jag själv åt middag. Han käka väl en halv burk. Sen tittade dom på mumin en halvtimme, sen börja Jeff skruva på sig så han fick "komma lös" ur bilstolen (vad skulle vi göra utan den!?). Jag poppade lite popcorn och så slog de ihop sig på det här viset i soffan 30 minuter till.


Här var det mys för hela slanten. De har nästans slagit knut i varann.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Fy farao va de där ser mojsigt ut! Nu ska jag också kasta mig. Trevlig helg!

2009-04-03 @ 21:15:30
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: UlleC

Li verkar ha ändrat stajl totalt?!? Cerise för hela slanten och silvriga ballerina, F skulle bli avis för betydligt mindre :)

2009-04-04 @ 19:53:19
Postat av: Tessa

Fniss, jo cerise funkar nu oxå o dom där ballerinorna ja, kanske inte matchar röda tennissockorna men snygga tycker hon dom är. Stajlen är rätt bred nuförtiden. Det ska fortfarande vara coolt, inga puffärmar o frillor här inte! Men cerise o glittrigt e snyggt! =)

2009-04-04 @ 20:49:40
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0