Speedad till tusen

Det räckte med 3 doser Amoxin för att få fart på Jeff. Nu är det som om man skulle ha tryckt på ON och sen på TURBO, inga symptom över huvudtaget, öroninflammationen går sin väg. Han har sovit till 8.30 2 mornar irad, oh my god - how lovely. Men han har nog vaknat nån gång om natten, men han ska iallafall int upp SJU.

Nu tryckte han just in ändan på hundkopplet  bak i munnen så han nästan börja spy. Hans kräkningar har avtagit rätt mycket, så han kanske saknar d o vill få upp lite surt? Det kanske inte ens blir nån gastroskopi om det går i den här takten. Borde få käppen ur arslet och åka o ta celiaki prov till HC, hade jag ju glömt bort.

Igår var jag på jobb på Dillen igen och damn d e roligt asså. För er som inte vet så har de ju byggt om där och minskat Robert´s Coffee så Dillen fått några kvm till, blir nog fint när det väl blir klart. Space till julen skulle inte skada. Gissa om jag måsta gå o pussa på grisarna när jag kom hem, Li låg precis i fasen vaken/sova men jag han pussa på henne och hon yrad fram ett leende "mammaa, åå jag har saknat dig. Natti, puss o kram". Så söt. Jeff drog stock efter en dos med välling.

Undras vad man ska göra idag. No plans. Ovanligt.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Men gud va skönt om spoorna minskar! O jösses va skönt att få sova till 8.30! Härligt att allt går åt rätt håll!

2008-09-30 @ 10:02:25
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min sista dag på jobbet...föurom helgerna då, nu ska det börja promeneras igen.

Kanske något kaffebesök? fast nu sku ju du öka på jobbet men lite mer än nu borde vi väl få till.

2008-09-30 @ 10:15:16
Postat av: Kim

har inga planer heller, blev hemkörd från jobbet, trots bara lite hosta...och trots att det inte förekommer nån kundkontakt där (eller åtminstone inte skall det), menmen, bara att gilla läget.

Ska till kappahl här i veckan så får passa på att kolla dillen-makeovern på samma gång =)

2008-09-30 @ 13:01:27
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0