Slurp

Man ska ju äta ORDENTLIG mat efter ett träningspass. Idag slarva jag duktigt eftersom jag tyckte att ½ proteinbar (som jag hade med mig och åt efter träningen) gett kroppen en liten skuff. Hemma i skafferiet stod varor jag köpte idag på Puneh, och för att kunna avnjuta dem från med 100% njutning så måsta jag ju ha lite hunger i magen, så det blef en näve nötter + en liten proteinshake. Sen tog jag båda lådorna med mig och satte mig vid datorn:

MUMS 1:

Sött och lite starkt.

MUMS 2:

Stark och jätte starkt.

Nu sitter jag här o snörvlar, snoren rinner som om jag sku ha dragit ett lip. Tror ni  ingefära o ärter innehåller liiite protein då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

( tack för idag )



En fiskargåbbe sa en gång i förbifarten på getadraget "snoren rinner så man hindar int slicka hellär"



AS!!

2008-09-30 @ 20:59:20
Postat av: Tessa

Hahahaha, så kommer Chillie å att göra sen, suger in snoren rakt in i mun.

2008-09-30 @ 21:19:04
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Ingefära min favve, bra t mycket som matsmältning, hjärta, leder, sjösjuka, blodcirkulation för att inte prata om godissug =)

Chrille brukar prata om att jag borde köpa det kilovis i sto förklarar det mängden som går åt? Han som är emot alla dessa storköp på lager.

2008-10-01 @ 10:48:25
Postat av: Tessa

Hahaha han anser väl att det stora lagret inte blir så långvarigt kanske =)

2008-10-01 @ 21:11:40
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Nä vi är för många som käkar av det både hemma o på jobbet =)

2008-10-02 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0