Mmm

Nyss hemkommen från Bootcamp. Andra gången jag går och jag känner lite nej över det hela. Först och främst känner jag att ryggen inte diggar  alla "hit och dit"- rörelser som man gör. Sen så tycker jag att instruktören passar mer som pilatesinstruktör än som "Arméledare". Men svettig o slut kan jag säga att man blir, min kondis som är på botten pallar knappt med. Tycker att det är synd om det är nån annan som står på kö och så gärna vill gå och så uppehåller jag, som kanske inte kan fortsätta, platsen. Jag ska lyfta skrot o core:a mig, det funkar, under kontrollerade rörelser. Måst ringa medis o fråga lite.

Men när jag kommer hem strax efter halv åtta möter jag ett råddigt, men tyst hem. Båda sover...BÅDA GULDKLIMPARNA SOVER!!!! Hallelujah va skönt. Bara att sätta sig vid datorn och låta svetten torka ordentligt. Men nu måst jag faktiskt gå o duscha (=ta ett bad) annars "glömmer" jag bort d.

Kommentarer
Postat av: Kim

kan bara ana hur d känns :) kommer hem, slut som fan, och upplever lyxen att SLIPPA natta barn :)

2008-09-30 @ 20:39:00
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nej vad tråkigt att du känner så =( för jag tycker det känns bra o fortsätter...

2008-10-01 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0