Hemma!

Borta bra men hemma bäst
Så säger vi nog alla 4 nu precis hemkomna. Jag fattar inte att man utsätter sig för jobbiga saker frivilligt. Då menar jag att åka bil åka bil åka bil. Nu hade ju jag turen att få ÅKA och inte KÖRA. Man kunde ju sova lite när som helst, o Chrille han körde bara han, faktiskt stor eloge till honom, att han orkar. Ungarna var duktiga, Li fick ju som jag föruspått fjädrar i arslet rätt tidigt.


Men vi stannade efter en par timmars körning från Kapellskär i Södertälje på Tom Tits, vilket va helt underbart. Chrille kommer nog att åka dit själv utan ungar och mig  =)  han älskar museer, och att klura och kika. Jag tröttar såfort jag får svullna fötter. Där fanns "storm" det blåste så hårt från en fläkt så man nästan blåste omkull, man kunde ställa in den på flera olika hastigheter, och en "jojo" som man fick hänga i och åka upp och ner. Men plötsligt var Chrille och Li borta, och sen kom de fram från ingenstans, de hade hittat nån mörk tunnel under marken som tydligen int va så ljus o stor. Den var bäst på hela Tom Tits tyckte Li, en j-vla tunnel, stomen va ju ascool! Efter en par timmar därinne fick Jeff plötsligt ögon"inflammation", iallafall så kom d stora klumpar av var ur ena ögat och så svällde det upp. Helt sjukt. Vi svängde in via apoteket och köpte ögonskölj. Ögonen har varit till och från, ena dagen bra och andra är det tillbaka.

Nu e jag så jävla trött. Kommer bilder och mer imorn.

På tal om trött, hade en par timmar att döda, så låg gänget såhär i Täby Centrum idag då jag var in på några "ärenden":





Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt ni haft det, söta familjen!

2008-09-06 @ 08:39:16
URL: http://jeneli.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Vilken gullig familj där i bilen! typiskt att Jeff gick och fick tokigt i ögonen. Välkommen hem! Kul tycker jag så att jag får lite skojig läsning på dagarna.

kram

2008-09-06 @ 09:35:52
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: kussa sandy

hahaha..satan va perfekt!! Sådär gör ALDRIG min familj när jag vil "springa ärenden"...vittu!

2008-09-06 @ 09:46:01
Postat av: Camilla

haha kan tänka mig att du vakna till o var överlycklig att din familj inte var så pigga i Täby, kanske du tom fixa lite sömnmedel åt dem i någonslags drink =)

Hur ¨många timmar tog dina ärenden? =)

2008-09-07 @ 14:10:00
Postat av: Tessa

Nej jag var bara borta en timme.

2008-09-07 @ 20:23:20
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Sen gick jag ut och så tog jag med dem in =)

2008-09-07 @ 20:23:46
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0