Znarkig

Jag blir lite smått trött av penicillinen jag äter. Så idag har Jeff varit med Malin 11-17, en solstråle hämtade man. Han får bergis 200% uppmärksamhet då han är med henne o hennes kompisar, de leker, latshar och ger han all uppmärksamhet som bara finns att ge. Tänk om han vill byta mamma!? HJÄLP. Hehe, nej mamma e bäst. Så imorgon ska han vara med Malin igen, och dra ut till min fasters jobb, Malins mamma asså, som jobbar på dagis i Lemland. Där e d 300% uppis som han får. Holy macarony, hoppas han inte blir högfärdig.

Själv har jag int gjort nånting och sovit idag. Bjudna på mat vart vi till Krokens, då kidsens kusiner från Borgå e på besök. 12 pers runt bordet bara. Kycklingtacos, jag pinade mig att tugga, gick sådär, men smaken kände jag av. Fittit gott. Och så fanns där ju ungefär 5 famnar som stred om Leffepeffe, min ej inräknad. En skön dag.

Mitt plyte är lite mindre svullet, men mera LILA/VINRÖTT, kliar som gatan i stygnen, jag blir galen. But no pain.


Kommentarer
Postat av: Andréa

va kul för Jeff! Jag skulle också behöva barnis till Aron. Har så förbaskat ont i handen så jag knappt kan lyfta honom. Men

2008-10-17 @ 07:38:08
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fler bilder på ditt underbara plyte tack!

2008-10-17 @ 12:54:55
Postat av: Mita

Det va jag, MITA, som vill få mig ett gott skratt, ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaa....

2008-10-17 @ 13:06:27
Postat av: Tessa

Var så god Mita,skratta dit lycklig =)

2008-10-17 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0