Snyggare dagar har man haft

Oh maj gaad, idag är det värre än nånsin. Asså jag ser ju ut som om jag blitt påkörd av en lastbil! Igår, då jag bara var lite svullen, fick jag höra:

-men vad ha du gjort?
-dragit ut visdomständer
-men då ser man inte ut sådär, du ha blivit lurad


Det lät så bra. Men det är tydligen olika. Vissa blir knappt svullna alls o vissa får riskera hudbristningar i ansiktet. Jag fick en chock då jag kikade mig i spegeln imorse.

-men kolla hur jag ser UUUT,  
vrålade jag åt Chrille.
-Jammen d e ju för att du har nåt i käften d.
-Näää jag har INGENTING i käften, jag är såhär svullen.
-Hehe va kul, om du håller för höger ansiktshalva så ser du hur du kommer att se ut när du e sjutti år.

Ja han e faktiskt sympatisk min karl.



Jag är så slut av preparaten. Gullesvägis ringde från sin morgonpromenad att hon kunde komma och hämta Jeff då hon ändå var i stan. Och så blev det. Så himla gó hon e. Nu ska jag smyga mig till bilen och åka dit och pladdra.

Tråkigt hemma.


Kommentarer
Postat av: Kim

tjaa, d måste ju erkännas, 530 för den där är lite saftigt när man kan åka på samma på arken

2008-10-15 @ 09:50:52
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Jenny

Snickt!

2008-10-15 @ 10:58:02
Postat av: Tessa

Ja, lite väl dyrt, när man lätt kan få den gratis =)

2008-10-15 @ 12:26:55
Postat av: Anonym

Dra mig baklänges, du skämtar!!!!!!!

Vilken skönhetsoperation, snacka om hamster!!!

2008-10-15 @ 14:27:14
Postat av: kussa sandy

vad ha du gömt i kinden? Jeff??

2008-10-16 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0