Operation

530 EURO fattigare blev jag nyss då jag var och drog ut 2 visdomständer. Det gick skitbra, även fast bedövningen inte var tillräklig på ena tanden, han ville inte bedöva längre bak mot halsen. Så man fick lite backflash från när pappa drog ut tänder på en då man va liten. Nerverna ömmade och knaka.

Skönt dåsig är jag, så trött att jag måste gå och lägga mig, känns bra...än så länge bedövningen håller sig  =)  penicillin, panacod och burana är numera med i min kostcirkel.

Nej natti.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt i allafall att det är gjort nu o att du får gå runt o va lite hög... =) fick du några restriktioner om träningar i den närmaste tiden... idag förstår jag att du ska hålla dig lugn!

2008-10-14 @ 15:06:56
Postat av: Tessa

Nja, det där är ju beroende hur man känner sig. Just nu ser jag ut som Lina i Lönneberga, så träning existerar inte ens i mitt vokabulär. Speciellt inte som ensam hemma med båda då Chrille jobbar. Ögonen snurrar =) men har inte så värst ont faktiskt.

2008-10-14 @ 19:07:52
Postat av: Andréa

De va tandläkare man skulle ha blivit! Min lagning av tanden förra veckan gick lös på 353 juro..... Typ en ny barnvagn kunde man få för det.

2008-10-14 @ 19:26:33
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker synd om dig! Försökte ju bara se lite positivt på det hela....

2008-10-14 @ 19:35:32
Postat av: Emma

Hej hej! Kommer hem med 22färjan imorgon. Någon särskild tid på torsdag då du skulle vilja bli av med lite barn? :) Kramis

2008-10-14 @ 20:22:40
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/
Postat av: Jenny

Billigt... verkligen. Inte konstigt att folk låter tänderna ruttna bort.

2008-10-14 @ 20:33:31
Postat av: Tessa

Ja fy vale vilka hutlösa priser. Får tillbaka ca 200 e, alltid nåt.



Camilla ja du är ju den där positiva du =) kommer till dig imorron o ligger på soffan då, okej?

2008-10-14 @ 21:01:46
Postat av: Camilla

hm du fick ju inte direkt ligga på soffan utan snarare stå vid spisen hela dagen...

2008-10-15 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0