Mysigt badrum

Annorlunda, mysigt!


Kommentarer
Postat av: kussa sandy

i dig it!!! men inga golvet...jag HATAR det!!

2008-10-16 @ 22:07:05
Postat av: Tessa

Haha, HATAR riktigt. Mm lite vardagsrumskänsla över d kanske.

2008-10-16 @ 22:50:48
Postat av: Andréa

Så skitsnyggt! Golvet skulle vara i teak och nåtat (du vet sånt där mörkt klägg i springorna)! Vi har teakgolv uppe i sovrummet, så najs!

2008-10-17 @ 07:35:28
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det där skulle jag gladeligen byta vårt LILLA badrum/krypin med...

2008-10-17 @ 12:01:42
Postat av: Petra

Ett tips bara, kör enkelt och stilrent! Då kan du piffa till det med roliga handdukar, ljus, blommor osv. istället för att om ett år önska att du inte varit så jä-la impulsiv och skulle göra ett "roligt" badrum... Visst ser det mysigt ut, men fungerar det i praktiken..? Och det Andrea sa om nåtat teakgolv är ju verkligen jättesnyggt, men fatta vad skit det fastnar i "klägget", det blir ju som gummi ungefär så allt hår och damm suger fast fint ;o) Kör på enkelt,stilrent och lättstädat!



PS. Men det är fan så roligt att drömma!



PS1. Va snygg du är förresten. Blir lite sugen på att stalka dej jag också, som polacken... :o)

2008-10-17 @ 20:34:38
Postat av: Tessa

Jo du har nog rätt. Int för att jag tänkt flasha till det sådär heller. Vi är alldeles för bekväma för sånt. Lättstädat är ordet. Och så ska d hålla stilen i 50 år (typ). Slött att ha "så typiskt 2000-tal. Diskret och LÄTTSTÄDAT =) skönt att höra att d finns fler som är som mig. Städa är inte min grej.

2008-10-17 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0