Mera ryck

Hitta en STOR Pirkka papperspåse i skåpet full med kläder. Tydligen nåt jag tänkt kränga iväg på nätet. Så nu har jag suttit på nätet och satt ut kläder på Huuto och Tradera, skönt att ha det gjort. Nu behöver man inte bry sig på en vecka, de bara ligger där o ropar på budgivare. Jag är ute i god tid när det gäller rensning. När vi flyttar nästa sommar/aug typ, så ska det inte vara någge (förutom ungarnas skor) som ska stuvas in o sparas nånstans eller som man i flytt-trötten kastar i Espens container, nej då ska d va rensat redan. Snart väntar Bettans Bord oxå.

Rati Sawat. Buenas noches. Iyi geceler. Hyvä yötä. Good night. God natt.


Kommentarer
Postat av: Andréa

sätän vilka mukklor du har! Jag önskar att jag skulle orka hålla på som du... Skulle behöva kränga iväg en massa gammalt skit jag med.

2008-10-24 @ 08:06:08
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kanske det skulle bli ditt nya hemmajobb hjälpa andra latmaskar =) för du är ju så jä..tte duktig på det, fantastico!

2008-10-24 @ 08:10:28
Postat av: Mita

Schysst födelsemärke under ögat, du har inte funderat på att ta bort det, jag bara undrar???

Ha, ha, ha, haaaaaaaaaaaa, va rooolig jag e!!!

2008-10-24 @ 09:03:12
Postat av: Tessa

Jättemukklor, haha. Ja Andréa, det är bara att boka in dit på Bettans o börja rensa. Det är ändå flera veckor/månaders kö där så.



Ja det är tydligen roligare att hjälpa andra än en själv. Barnvakt bytes mot andra tjänster, hahaaha.



Har funderat på d men kom fram till att det är JAG, ibland vill jag ha det framme, och ibland sminkar jag över d. Pis åv kejk.

2008-10-24 @ 09:47:33
Postat av: Camilla

Nästa vecka är jag tillbaka till att träffas igen, ser fram emot "arbetsbytena"

Kom ju på på Nautical att det kändes som länge sen redan =) Du behöver inte säga det , jag vet jag är lite störd/rubbad...etc

Jag förstår bara inte varför du inte nappa på förslaget att bli matad av Caj... strange! jag sku ha nappa direkt om någon hade velat mata mig, brukar ju tom be om att någon ska borsta mina tänder på kvällen men ingen orkar göra det heller... hm nej nu har jag nu varit a-social när jag börjar bli rolig. =)

Kram

2008-10-24 @ 12:05:51
Postat av: Kim

håller med Andrea, sätän vilka armmukklor :)

2008-10-24 @ 15:28:36
Postat av: Tessa

Ammeh, d e ju bara lite skugga där på min arm, låter ju som om d sku va värsta bucklan, haha

2008-10-24 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0