Lite mera SPA

I helgen var det tjejkväll på solberget. Trots att lilla Nick inte ens är en vecka gammal är det krut i morsan hans. Dit for vi, jag, Sandra, Chillie o Li. Badade bastu o bad. Vi hade världens sötaste tjejer som pysslade om oss. Li och Natalie masserade Sandras o min rygg, de masserade lääänge in schampoot i håret på oss, och slutligen balsam och ansiktsmask. Stackars värden Lina fick inget pyssel alls då hon hamnade på utsidan av bubbelpoolen. Då man fick lite för varmt från bastun och badet så gick man bara ut och svalkade sig på terassen, kikade ut över slemmern och kunde nästan se Arkens kö  =)

Det bjöds på nachos med tillbehör och kall öööl (bara två, jag körde). Lika ljuvligt som vanligt då man kommer dit.


Sandra och jag får hårmassage av Natalie och Li.



 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ni fattar att njuta av livet ni! va härligt det ser ut!

2008-10-09 @ 07:13:04
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det där blir man bestämt lite avis på =) vilken härlig lyx m 2 små massörer i badet! fast jag tycker nog stackars värdinnan Lina är värd något fast hon inte var med i poolen!

2008-10-09 @ 09:04:44
Postat av: Tessa

Jo hon vart lite väl bortglömd. Men det är aldrig för sent att åtgärda =)

2008-10-09 @ 10:08:09
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Mita

Säger bara EN sak.....LJUVLIGT! Jag brukar oxå tvinga Meja och Lillan att klia mig på ryggen och massera mina fötter, dom e bra att ha di där små liven!

2008-10-09 @ 19:33:46
Postat av: Jenny

Inte är det väl Halloween än? ;)

2008-10-09 @ 20:39:38
Postat av: kussa sandy

det var helt fantastiskt mysigt måste man säga. Vi och våra småtjejer. Bara det att min lilla pingla låg däckad i Linas säng. Nästa år hon oxå med och schamponerar..

2008-10-12 @ 10:14:05
URL: http://babychillie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0