En tyst minut - eller tio?

Nu for just Li iväg med underbara moffa. Åh, så hon har spring i benen (och tungan) då hon blitt kvitt de värsta symptomen, o d har int jag efter att ha haft henne hemma från dagis 9 dar, DET ÄR JOBBIGT. Munnen går i ett -hela tiden. Tittar hon på Tv eller film så berättar hon vad som händer på skärmen, sitter hon o äter så kan hon börja diskutera en massa funderingar så det tar 45 minuter att få slut på tallriken, läser man tidningen så kommer hon o berättar att hon "brukar störa pappa då han läser tidningen". Så gissa om det ska bli fridens liljor även fast Jeff vaknar, han är peace of cake jämfört med Li idag. Klockan fyra ska jag på semester till Dillen. Blir att jobba sent...

***1 timmes paus***

....Jeff vaknade. Det vart 4 tysta lugna minuter  =)

Nu måst ja käka nåt innan jag drar iväg. Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

fniss! det där lät bekant så har jag med sagt när mina kids var små att jag sku på semester t cika...var dock inte alltför uppskattat därhemma när jag sa så =)

2008-10-10 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0