Av pirrpottor blir man kreativ

Vill man sitta vid datan utan att nån river en i byxbenet och gnäller, då gäller det att va kreativ. Idag har lillgossen stigit upp på fel sida. Och efter en halvtimmes morgonpromenad var han inte på bättre humör, o inte jag heller.


Så:


Ett gammalt tangentbord...


...och Pingu på bärbara....

Gjorde detta inlägg till ett nöje för mig  =)  Nu ska jag  tvinga han uppe till normal sovtid, fastän han vaknade en timme tidigare än vanligt imorse, det märks.

Han har säger:

tutte=tutten
mamma
pappa (inte lika ofta som mamma)
Li

Och så har jag hört att det allsom oftast kommer ett bestämt NÄ! då han verkligen menar nä.

Han älskar sina mjuka kramdjur och är han trött, ledsen, på dåligt humör så får han ett märkligt ljud för sig då man visar t.ex favvohunden framför honom. Det blir lixom gråtskratt som låter lite fejk och psyko. Sen när han får den så trycker han den mot ansiktet och sen börjar han pilla på den. So sweet.

Kommentarer
Postat av: Lena

Smarrt!

2008-10-29 @ 15:16:04
Postat av: Camilla

Jag som är helt säker på att han säger FASTER helt klart o tydligt =) fast det är väl kanske bara m mig han gör det för att han ska få nåt gott när inte mamma är med =)=)

2008-10-30 @ 12:12:01
Postat av: Jenny

Den där nacken ser sååå mjuk och len ut! Där hade man kunnat borra ner snoken och dragit ett djupt andetag.

2008-10-30 @ 14:42:59
Postat av: Tessa

Ja den där nacken, mmmmmmh! Hahaha, fy fan va du e slut Camilla.

2008-10-30 @ 22:03:09
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0