Att göra:

Det här känns bekant. Och det får mig att må bra!

Dagens att göra lista:

v Tvätta
v Städa
v FPA med timlistan från Dillen
v Alandiabolagen med kvitton till försäkring
v Företagsbyrån med ansökningspapper från sjukvård
v Vädra säng kläder
v Ring Ellos och ge kontonummer för återbäring
v Posten

YES!

Asså d ha gått liiiite cash för min rygg och mina gaddar. När det nästan ekar på kontot kom jag på att jag måste lämna in lite papper för att få åter lite kryx. Så nu ska d väl börja ramla in på kontot så jag kan betala nästa tandläkarräkning.


Kommentarer
Postat av: Kim

duktigt Tessa =)

2008-10-23 @ 20:48:32
Postat av: Camilla

Att ha en dryg lista o allt är avklarat, HÄRLIGT!!!!

Duktigt du är på G! =)

2008-10-24 @ 08:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0