Träning

Idag har jag provat på en ny träningsmetod k/s (Kondition & styrka) med Fanny på Avancia. Hon bruden är sjukt bra, hon är stark och har sån jävla kondis som skulle få typ maraton-Janne svag i knäna  =)  det ska jag gå på flera gånger. Och igår var jag på Pump (som nu har bytt ut sitt namn till push) med Anne som instruktör (riktigt bra hon med), som vanligt så körde hon såna jävla rövövningar så jag knappt orka göra fler än 2 på Fannys rumpövningar idag. Imorgon kommer jag ha svårt att gå i trappan igen, härligt. Och imorgon är det dags för core (me NOT like) för min gamla rygg, sen äter jag chips o slappar to-sö och kör samma race nästa vecka, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0