Tårta e gott

Igår vart vi bjudna till svärmor på smörgåstårta och gräddtårta som överblivit från hennes junta dagen innan. Mumsfilibabba, klämde nog i mig 1 kg smögge och en bra bit med gräddis på d. Jeff satt i hennes famn, medans hon själv satt och åt gräddtårta med fatet en bit bort. Hon diskuterade med Chrille som satt mitt emot och vi vart helt inne i nån het diskussion då jag plötsligt blickar på Jeff och brister ut i asgarv:


Jag höll ju på att dö, han har helt kallt smygit ut armen, knipit tag i tallriken och mumsat i sig halva Runas tårta! Bäst att passa på då de vuxna har fokus på annat. Garv garv garv. Han fullkomligt stank grädde sen = inte gott.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Ha, ha, nej jäklar va roligt. Duktig Jeff! Om de inga bjuds så e de väl klart man måste råffa åt sig när chansen kommer!

2008-11-15 @ 22:59:55
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilkn liten godisgris. Tänk att vi vuxna kan bli så uppe i något annat att vi inte märker saker som sker framför näsan.

2008-11-16 @ 08:58:34
Postat av: Tessa

Ja herregud, nu kommer han väl gorma febrilt varje gång man går förbi tårtdisken i affären.

2008-11-16 @ 18:20:01
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0