Steg upp på fel sida imorse

Idag borde jag inte stigit upp över huvudtaget.
D ha jävlats från INNAN jag öppnade ögonen imorse känns det som. Allt från att när jag skulle sätta Lis ytterbyxor i tvättkorgen och bar dem upp som ner, det rann ju ungefär 3 dl sand ur fickorna över halva lägenheten BÖGA! Till att jag tappade min stackars telefonjävel i golvet på GeFoto och den gick i molekyler, pusslade ihop den (för trettionde gången) men den fick väl nå krämpor och har tappat täckningen till och från under dagen. Jag har varit trött 11, på en skala  från 0-10.

Li har haft Ledig dag och tack och lov så har Jeff varit med kusin Malin (som bara e bäst). Li och jag har gjort ärenden på stan, handlat guldfärg och målat en jättekotte och en sprängsten (=guldklimp), ätit lunch med kidsens kusin Ellen, bjöds över till svägis på smörgåstårta och gräddtårta, så gott så ALL energi gick åt till att sätta igång matsmältningsprocessen, så nu e jag ungefär 19-trött.

Snart ligger jag med kinden på tangentbordet och dregglar sönder det, så det kanske är dax att trycka på "spara & publicera".


Kommentarer
Postat av: Mita

Hi hi, bättre lycka imorrn!!!

2008-11-14 @ 18:06:13
Postat av: Andréa

Åh, vilken toppendag. Jag hade en helskotas dag igår jag. Gick i säng kvart över nio när huvudet höll på sprängdes i bitar trots burana.. Hatar sånadära skitdagar. Urk. Imorgon e de bejbisim! Så skoj!



Hoppas du får en fin dag imorgon!

2008-11-14 @ 19:09:46
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Kim

men ändå, trots att du haft en skitdag, så kan du skriva ett helt blogginlägg utan att bara använda fetstil och stora bokstäver :)

2008-11-14 @ 19:21:28
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Malin

Det kunde ha varit jag som skrivit det där inlägget, har haft en sådan jävlig dag idag att jag inte finner några ord. Skumpat runt på stan, stressad, hungrig och regnblöt med gnällig och spyig bebis i famnen. Hundra "måsten" och typ fyra "hunnit med". Ögonen hänger på trekvart nu och jag längtar bara i säng. Vad gör man? Jo, sitter och stirrar på datorn. Vi får hoppas på en bättre morgondag!

2008-11-14 @ 22:27:03
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: kussa sandy

BÖGA? hahah....

2008-11-15 @ 09:52:05
Postat av: Tessa

Idag har det varit bättre =) härligt att man kan se tillbaka o skratta åt tokigheterna efteråt.

2008-11-15 @ 15:58:24
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0