Nu e man gräsis

Jaha, då vart man gräsänka då. Känns redan besvärligt då man blickar framåt någon timme eller en dag, ingen pappa som kommer hem till sina barn och busar och avlastar barnens mor. Nu gäller det att ta hand om sig. Så jag har just ätit en vettig lunch med firre o ris, för att hålla balans i trådarna. Nu sover Jeff, så jag ska oxå gå och lägga mig, för Jeff har varit ett big Pain in the ass inatt, han vakna 8 ggr mellan tolv och 4, man sov exakt NOLL under de timmarna, sen behagade han att sova till halv åtta, välling, somnade om och så måsta jag till min besvikelse väcka honom då jag måsta gå med Li till dagis 09.15.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gräsis? Vart är mannen?

Fy vad jag lider med dig att du inte får sova! Jag skulle bli vansinnig!

kramsi

2008-11-17 @ 18:11:45
Postat av: Andréa

Jobbiga nätter! Hujj.... Jag som brukar klaga på att jag e Sku kunna gå o lägga mig klockan åtta samtidigt som Aron så skulle jag ju va bussigt på allärten på dagarna. Men man drar ju sig från att gå i säng när man äntligen har lite lugn och ro.

2008-11-17 @ 20:44:18
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Andréa

Oj, det försvann visst lite ord. Jag som brukar klaga på att jag är trött. Skulle det stå

2008-11-17 @ 20:45:14
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: kusse mia

Iiiinga kul nar dom har party pa natterna heller. Hade i lordags natt Hugh ute pa krog,G som gapade 1 timma av nan mystisk orsak. Fick ingen ro forran 7 o DAAA sku Lochlainn upp. Viiiittttu vad slut jag va igar. Gick o lade mig kl 10 .G sov hela natten. bussssigt skont. More please.

2008-11-17 @ 21:17:03
Postat av: Tessa

Chrille är till Sverige 2 veckor, sen ska han lyckligtvis ta med Jeff en par veckor på nå sista minuten eller nåt. Då e d bara Li o jag.



Ja det är konstigt d där hur man inte följer sin kropps signaler, jag blir ju pigg efter klockan elva, då borde jag egentligen redan lagt mig. Men nähä.

2008-11-17 @ 21:33:05
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, ensamstående rekommenderas verkligen inte! Kämpa på!

2008-11-18 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0