Tiden gar.

Redan 2 hela dagar har passerat och jag har inte ens hunnit titta in i datarummet har. Dagarna bara rinner ivag och ar det inte disk som ska diskas (ingen diskmaskin, och vi ar 4 vuxna = 4 barn), sa ar det tvatt som mast tvattas (hade inte med mer an 3 ombyten till oss 3). Malin skoter sa mycket om Jeff, sa ikvall kom jag pa att jag knappt hade hallit honom idag, snyft. Gulle. Hon ser till att han ar matt, ren och torr, vipps sa ser man henne genom fonstret med Jeff i vagnen och 5 min senare kommer hon in "nu sover han", vilken klippa hon ar! Hon ser till att hon far sin somn genom att sova nar det passar, sa hon orkar nar det behovs.

Idag var det stan som gallde. Mia, Lochlainn och Gabriel akte i deras bil ner till stan. Jag, Malin, Jeff och Li GICK ner. Det tar ca 25-30 min att ta ser NER till stan. Och da menar jag ner. For det ar branta slingervagar rakt ner. Kom inte tillbaka tomhant.

Nu mast jag abrupt avbryta, for jag och Mia ska dra ner ENSAMMA till stan for en liten kvallsbreak. Later.

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

oj va härligt att ni får vara där och diska, me huset fullt me ungar!! hihihi.. det e husmorssemester det!!! hälsa alla helsingstokar..

2008-05-13 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0