Smycken

Men herregud vad ska jag ta mig till med alla presenter som Li gör till mig på dagis!?!? Det slinker ner i både pappersinsamlingen och sopis mellan varven i smyg, swoosh säger d så kommer hon fram med nån teckning och undrar  lite ledset varför den låg i returen, samma svar varje gång: den har säkert legat på golvet, och du vet ju att sånt kastas. Sen är det slutlipat.

Men iallafall, hon har lärt sig rita jättefint på senare tid och vissa teckningar e så himla najs! Men vad gör man när hon gör armband och ringar till en som hon vill att man ska bära, och sen undrar varför man inte använder dem...

image249

Jag blir så slut.

***

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

Börja nästan lipa åt va gullig hon e..
Hon vill väl piffa upp morsan lite bara. Det kan ju aldrig va fel...

2008-05-09 @ 23:25:18
Postat av: Jenny

Hmmm... fina "smycken", men jag skönjer en mörkare nyans av grått i armhålan...

2008-05-10 @ 12:11:56
Postat av: Camilla

Det kommer mera hela tiden...

2008-05-11 @ 14:40:37
Postat av: mia

Hahahaha, jodu, gra ton e min melodi

2008-05-12 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0