Sluta blogga

Flera bloggar som jag läser har gjort sommaruppehåll eller slutar helt. Det känns som om delar av mitt liv försvunnit och det är ju helt jävla sjukt. Men å andra sidan är det bra för min ändå otillräkliga tid, att de slutas bloggas, det minimerar mitt bloggläsande vid datan. Men som ni märker, så verkar det ge mereffekt på blogginläggen istället. Vad är det här...det fjärde inlägget idag?

*himlar med ögonen*

Tur att man har datan ½ meter från balkongdörren,så kan man få ljusterapi på samma gång man bloggar. Tror det krävs lite mer ännu innan nåt får mig att sluta.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får inte oxå sluta blogga nu....

2008-05-19 @ 19:33:26
Postat av: Mita

KUUUL med många inlägg (för mig sommeruppehållare...) =)

2008-05-19 @ 20:27:22
Postat av: Kim

kimmen har tillfällig bloggtorka, men kommer nog inte göra sommaruppehåll riktigt än =)

2008-05-19 @ 21:43:56
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Camilla

Aha!!! det är ju bara din blogg jag läser =)

o hur roligt är det att läsa på min ...idag sprang jag igen... =) 2-3 gånger i veckan....

2008-05-20 @ 10:03:12
Postat av: Lena

Jag kommer nog inte att sluta, men som du märker har jag ganska oregelbundna inlägg. Det blir så när man far och flänger som en galning. Vi får se hur mycket det blir i sommar.

2008-05-23 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0