Rygginfo

Nu när jag förflyttat min ilska från själen till bloggen kan jag meddela att jag hade 13 004 steg i förrgår. Och idag har jag promenixat till Avanica på Core. Igår var jag till min fysioterapeut, han körde med ultraljud + massage på min rygg, och tyckte att den kändes bättre. Jag tycker oxå den sakta men säkert stärker sig, borde träna mera bara för snabbare resultat. Men att komma ihåg att boka pass online det första man gör när man stiger upp om mornarna är inte lätt när man lider av för tidig Altzheimers.

Jag har även fått remiss till magnetröntgen via ÅHS, men det är minst 3 månaders väntetid. Men det är bättre än 400 euro, då jag inte riktigt är ett akutfall, för 18 euro kan man nog vänta lite.

Annars går det helt okej, jag har ju lärt mig hur jag kan göra och hur jag inte kan göra. Men ibland glömmer jag bort mig och då håller det på att gå illa. Träna träna träna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur som faan att vi e snygga, när vi har såna jäävliga mes-sugrörs-artros-no-good ryggar iallafall!!!

2008-05-21 @ 21:39:21
Postat av: Camilla

OJ skulle ju bara kolla efter cyklar till Ellen på nätet när jag råka ramla in här....stulen s-t-n!

No good mood today!

Stackars Jeffen o hans mamma, man vill ju ha ordentlig hjälp när man begär det annars begär man väl inte....eller???

Förresten nu börjar du snabbt slå mig på steg.. hm.. fast jag har ju joggat iallafall..

2008-05-21 @ 21:58:12
Postat av: Tessa

Tjuvar o Kirsti, de är avskum! Hoppas ni hittar nån billig cykel åt henne.



Ja det är ju utsidan som räknas Sandra, asgarv!

2008-05-21 @ 22:45:47
Postat av: Elin

Det kanske är kirsti som stulit den...

2008-05-22 @ 11:28:26
Postat av: Tessa

Hahahhaaaa, sku int förvåna mig

2008-05-22 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0