MAGSJUKA!

Mådde som vanligt ända fram till klockan halv tre idag, då vart jag pang bom trött och måsta ringa efter Chrille för att få gå o sova (första gången på 4 år som han måst komma hem från jobbet tror jag). Han tog pruttJeff med sig och hämtade Li, när de kom tillbaka hade jag inte somnat än, jag hörde allt de sa, vad de lagade för mat, att Jeff sov ovanligt länge,  bla bla bla. Fittigt irriterande när man e så trött att man int ens orkar öppna ögonlocken. Nåja, efter att jag legat där i 1½ timme steg jag upp med magkramper och frossa. Mådde illa oxå. Håva in 20 -TJUGO!!! vitpepparkorn (dödar magbobborna) och lade mig igen. Efter en stund gick jag på toa och gjorde en typisk magsjuke stråle, fast typ en tesked. Det var allt som kom ur d hålet. Och inget kom ur brödhålet heller, trots att jag var så jävla spyfärdig.

Nu har jag legat i sängen en timme för att jag är så svag och trött, kunna sova NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Jag e så förbannat slut, har inte ätit NÅT sen klockan två, bara vatten. Nu ska jag gå i medicinskåpet o ta en thailändsk muskelavslappnande tablett (STRONG ). Kanske ger nån effekt. För sova måste jag.

Men jag tror banne mej de där tjugo kornen slog ner vartenda en liten bacill, för nu kommer inge mera poo och illamåendet trappar sakta av. Kanske, kaaaanske får jag ordning på bomnedslaget, som bildats här under eftermiddagen, imorgon. Hoppas hoppas. Måst tvätta kläder inför resan, Jeff har inte en enda ren långärmad body och alla 3 tvättkorgar har svämmat över, igen. Natti.


Kommentarer
Postat av: Mita

NEJ, va jobbigt! Men kornen verkar ha gjort susen eftersom det inte blev värre! Hoppas alla andra klarar sig nu när ni ska "reis"..
Krya på dig!

2008-05-07 @ 21:36:33
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Lena

Inget kul med magsjuka. Vad slut du är..."typ en tesked"... jag ser framför mig att du sitter på toan med ett teskedsmått i handen.

2008-05-07 @ 21:42:26
URL: http://dolcetto.webblogg.se
Postat av: Elin

Krya på dig....

2008-05-07 @ 21:56:19
Postat av: Elin

Ramla inte i golvet men nu har jag uppdaterat lite

2008-05-07 @ 22:33:33
Postat av: Camilla

Hoppas du är bättre idag!

2008-05-08 @ 09:00:55
Postat av: Tessa

Idag är jag på topp! Har dammsugit redan!!! Kross in the roof!

2008-05-08 @ 10:08:27
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Tessa

Haha, Lena du e störd, antagligen hade jag mått i handen jooo, hahahaha.

2008-05-08 @ 10:09:09
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

gravid??

2008-05-08 @ 12:38:29
Postat av: Tessa

Du Sandra "%¤&/()=()=&%&%¤!!!!!

2008-05-08 @ 14:33:46
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0