Gorilla i karet

Igår hade jag miniSPA
Jag kröp ner i det kokheta badet, lade hårinpackning, skrubba mig från topp till tå, ansiktspeeling och när jag hade stigit ur och torkat mig skådar mitt norra öga vilken gorilla jag för tillfället är. HERREGUD MIN SKAPARE vad lurvigt det var överallt. Det var bara att sätta sig på badkarskanten och börja hyvla. Benen blev släta som aldrig förr (nu är de minsannredo för solen), men ack en viss klåda har uppstått idag på vissa ställen. Helvete man sku kunna ta en nagelborste och klia tillbaka.

Har inte ammat en droppe på över en vecka nu och VIPPS (men man ska inte säga hej) så har mina jävla pylar slutat uppenbara sig i plytet. Snart kanske jag har sån där persiokohy som Hollywoodstjärnorna har.

Nu ska jag ta min käre sovande son med mig och traska till Svarta Katten på frukost med Susanna. Han var dock inte så go när han vakna 6.30 imorse och tyckte d va dax att stiga upp, han låg dock o jollra själv till 8!!!

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

Lite väl mycket info om din generande hårväxt..hahaha... But i know the feeling;)

Ang din son, så kan jag berätta tt Chillie gjorde EXAKT samma idag.Hon vakna lite över sex och låg och gollra till lite över åtta när Robbe och jag fått nog och gick upp.. Vilke resulterade at hon nu, kl 10.00 e heeelt slut och har just däcka... Yes!! Bloggdags!!

2008-05-19 @ 10:24:41
Postat av: Tessa

Jeff däcka ju halv tio och så tyckte han att han sku vakna 2 minuter efter att jag fått fram min "mat" (ciabata) på Katten. Nu sitter han i gåstolen och smäller på alla knappar o allt som han får att låta, mina ögon står ikors, SÅ TRÖTT!

2008-05-19 @ 11:20:02
Postat av: Mia

Tacka gudarna for att Gabe har fatt tillbaka sina sovrutiner. Sov fran 9-5. matade o sen sov till halv 9. duuuktigt skont

2008-05-19 @ 11:56:51
Postat av: Mita

WOW, det låter som du är redo för Lilla Holmen, vi ses väl där i sommar????

Jag ska sryta om mina kids som sover från åtta, halv nio på kvällarna tills jag måste väcka dom vid åtta på morgonen (på helgerna vaknar Meja vid halv nio-nio och lillisen kan snarka till tio), UTAN ett pip från nån av dom NEVER EVER! Lyckligt lottad kan man säga.....

2008-05-19 @ 13:05:40
Postat av: Tessa

Mita du ska passa dig för vad du skriver här!!! GRRR! Li har ju varit sån där 14 timmars brutta från starten, så henne ha man ju skrytit duktigt om, men det här senaste tillskottet...han ska va glad för att han int kom först, då sku d blitt NOLL syskon! Men visst ses vi på Lilla Holmen i sommar (hoppas jag kommer ihåg att raka bikinilinjen), i den här takten ha han väl slutat sova på dagen då oxå, så man absolut int ska få en lugn stund bland fågelkackorna. Hahahaha.

2008-05-19 @ 13:43:06
Postat av: Camilla

Jag har ju förstått att det finns photoshop till blämmor ...eller vem var det som hade persikohy från Turkiet...typ?

2008-05-20 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0